sâmbătă, 26 ianuarie 2019

Partea a IIIa Firul rosu



Partea a IIIa Firul rosu
Există o legendă antică orientală care spune că fiecare dintre noi este unit prin firul roșu al destinului de iubirea vieții sale. Trimitere catre filmul El Hilo Rojo cu Eugenia Suarez.
Ajunsi in Brasov au trebuit sa caute cazarea. George picase in camera cu batranul cel nesuferit, dar baieti il luara in camera lor, asa ca acum erau 4 si 4, oricum comandasera 2 camere cu 4 paturi, una pt baieti, una pentru fete. Batranul ursuz rasufla usurat ca apartamentul lui era departe de cei 8 tineri. Isi facuse griji de galagia pe care o vor face in timpul noptii.
Dupa cazare au inceput cu vizitarea obiectivelor: muzee, biserici vechi, localuri de cultura, centrul care ii fascina complet cu casutele colorate in diferite culori.
In centru tarabe cu obiecte de artizanat pentru turisti. Cei 8 se raspandesc pe la tarabe sa isi cumpere amintiri.
Batrana de la taraba la care erau cei doi, se uita ciudat la June si George.
George vru sa ia ca amintire o camasa, dar batrana ii intinse doua randunele.
-Nu vreau randunele, o lamuri el.
-Trebuie, pentru cei cu firul rosu deasupra capului trebuie doua randunele albe.
-Firul rosu? intreba June
-Nu stiti? Cand doua persoane sunt legate cu firul rosu al destinului, nu se pot separa, firul se poate intortochea si ii poate duce pe cai nebanuite, dar nu se separa niciodata, intotdeauna isi vor gasi calea catre celalalt.
-Povesti, zambi June, dar le iau eu
-La voi nu vad sa fie incalcit, mai adauga batrana, 1 an maxim 2...
June, lua randunelele, fara sa creada prea mult in povestea batranei
- Chiar nu crezi in asta? o intreba George, am mai auzit povestea
E si un film mi se pare.
-L-ai vazut? eu tot cred ca sunt povesti, nu avem nimic in comun.
-Nici gand, e in spaniola, dar nu sunt de acord cu tine
-Daca e in spaniola, e clar ca nu ai idee despre ce e vorba in film, rase June, eu stiam ceva de flacari gemene, dar nu de fir rosu
-Nici flacari gemene nu suna rau.
-Nu-ti face sperante, diferenta dintre noi e asa de mare de aproape 60 de cm inaltime,incat nu e cazul sa discutam despre asta.
-Hei, ce legatura are?
-Si daca nu e asta sunt fotomodele.
-Reao, am lucrat la o firma de fotomodele ca bodiguard, nu am zis ca vreau vreuna.
-Nu ieseai cu fata aia Alina, parca...
-Ba da si? Acum e cuplata cu impresarul ei. Mi-a frant inima ...
-Lasa povestile, te stiu din scoala colegu, mereu alergau fete dupa tine, June continua sa rada.
-Vorbesc serios. Am fost tare trist o perioada, plus au mai fost si alte chestii de asta nu a mai auzit nimeni de mine...
-Nu cumva ai fost plecat in Italia dupa vreun fotomodel?
-Hai June, am fost in excursie, excursie care m-a costat destul de scump. A trebuit sa imi iau un al doilea job sa imi achit datoria.
June continua sa rada.
-Cine are firul rosu nu se desparte niciodata, v-am spus... se auzi vocea batranei din spatele lor.
-Va dau un an, cel mult doi, o sa vedeti, o sa veniti inapoi, pe mine tot aici o sa ma gasiti.
June se intoarsa dintr-o data curioasa: Bunico, dumneata vezi firul?
Bunica dadu din cap...
-De la unul la celalalt, si nu e intortocheat.
-Bunico, daca visezi ca cineva iti arata baiatul destinat se implineste?
-Doar daca este harazit, dar in cazul asta este.
George zambea cu satisfactie, in timp ce June incepuse sa asocieze intamplarea cu visul pe care il avusese.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu