marți, 12 mai 2009

Mă întreb uneori când te voi revedea




Mă întreb uneori când te voi revedea
Căci suntem atât de departe
Şi nu-mi pot găsi liniştea
Dacă nu eşti aici, aproape
Se lasă seara şi mă întreb
Dacă îţi mai aminteşti
Când mă priveai şi îmi spuneai
Că mă iubeşti

Se lasă seara şi mă întreb
De ce povestea noastră s-a sfârşit
A fost cândva un vis
Credeam că va dura la infinit


Întoarce-te la mine într-o zi
Şi poate fericirea o vom regăsi
Dă-mi înapoi zâmbetul tău
Căci eu te voi iubi mereu
Întoarce-te la mine, nu vei regreta
Voi face orice ca sa fiu a ta

Aş vrea să îţi urmăresc paşii
Acolo unde mergi
Ca o umbră în noapte
Aş vrea să îţi spun că greşeşti
Uneori mă întreb oare ai să te întorci?


Întoarce-te la mine într-o zi
Şi poate fericirea o vom regăsi
Dă-mi înapoi zâmbetul tău
Căci eu te voi iubi mereu
Întoarce-te la mine, nu vei regreta
Voi face orice ca sa fiu a ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu