vineri, 1 mai 2009

Dansând în ploaie





Noaptea a venit demult
Dar să adorm nu am putut
Ş-am început să hoinăresc
Pe străzi, sperând să te-ntâlnesc
Să înving frica din mine
Pe care-o am când sunt cu tine

Dar iată că norii s-au ivit
Şi ploaia din ceruri a venit
Iar eu am început să dansez în ploaie
Vreau să las tristeţea la o parte
Să simt cum picăturile de apă
Curg pe faţa mea şuvoaie
Să simt fericirea pentru o clipă
Să cânt prin vânt şi să strig în patru zări
Că voi găsi întotdeauna o cale
Să merg mai departe

Te-am privit doar un minut
Şi n-am reuşit să te uit
A fost de ajuns un cuvânt
Şi te-ai ascuns la mine-n gând
Dar mi-e frică să te ştiu aproape
Mi-e frică să te am şi-apoi să pleci departe

Şi iată-mă dansând în ploaie
Cu dorinţa de a opri teama
Suferinţa de a nu te avea
Şi singurătatea din jurul meu
Zâmbind la nori
Şi încercând să aduc soarele în inimă
Vreau să te pot iubi
Fără să fie nevoie să te pierd
Vreau ca norii să alunge
Toate lacrimile din viaţa mea
Şi să-mi aducă numai raze de soare

Aşa că hai în ploaie şi dansează cu mine
Oriunde te-ai afla
Cu zâmbetul pe faţă
Mă plimb pe străzile inundate
Şi nu îmi pasă de nimic
Picăturile de apă cad şiroaie
Dar eu vreau să fiu fericită
Să strig şi să cânt în ploaie
Cu speranţa că într-o zi
Voi cuceri inima ta
Şi-mi voi împlini iubirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu