joi, 24 mai 2018

O existenta paralela


Am visat o existenta paralela.
L-am întâlnit pe acest baiat cu câțiva ani în urmă pe un web site și de atunci nu mi-l pot scoate din minte. Este inalt si subtire, ochi negrii, parul negru si e un om foarte bun. Nu cred să găsesc o comparație pentru bunătatea lui. Poate un bunic care îi tratează pe nepoții săi cu dragoste, protecție și multă afecțiune. Aceasta este ceea ce ma uimit cel mai mult la acest om. Latura lui blândă. A fost menită pentru ceva. Numele lui este Andrew. Andrew Michigan. Locuiește in cealaltă parte a țării mele. În timpul ședințelor noastre de pe internet, am jucat împreună diferite jocuri și el canta de multe ori la chitara. Iubea muzica rock. Are un frate, unul mai mic, Gabi. Ei sunt asemanatori și împărtășesc aceeași pasiune pentru jocurile pe calculator. După un timp se căsătorește și are o fiică.
Un accident se întâmplă în partea sa a țării. Un asteroid sau un tsunami. Nu văd sigur. Știu că  au fost distruse multe case. Și mulți oameni au suferit. Am pierdut comunicarea cu el pentru o vreme.
Într-o zi, sunt sunata de un prieten comun, care imi cere sa il ajut pe Andrew să ajungă la fiica și soția lui. Nu înțeleg nimic. De ce eu? Și de ce trebuie să-l ajut? Nimeni altcineva nu-l poate ajuta? Primesc răspunsul că nu mai există nimeni altcineva. Mulți oameni din acea parte a țării sunt morți. Acest prieten a reușit să scape cumva din cauza familiei sale și acum m-a sunat să merg și să-l iau pe Andrew din acel loc pentru că era blocat acolo. Fratele lui era în viață și într-o formă foarte proastă. Probleme de sanatate. Probabil foarte racit.
Mă duc, iau prima mașină și sunt acolo. Totul este distrus. Am reușit să găsesc casa din cauza explicațiilor. Numai ruine.  Doar Gabi este acolo, Andrew lipsește, Gabi este acolo pentru că nu poate merge. Îmi spune că Andrew a mers să caute ceva de mâncare. Nu a mai ramas nimic. Am ceva mâncare cu mine, așa că-i dau. El este bolnav. Andrew ajunge fără să mă recunoască. M-a luat ca hoț la început. El încearcă să mă facă să plec, dar îi spun cine sunt. Nu vrea să-și amintească la început. Durerea și suferința, pierderea părinților, dispariția soției și fiicei sale l-au făcut precaut cu străinii. Dar Gabi este bolnav și trebuie să fie dus la un spital. Îl ajut să-l duc la cea mai apropiată unitate. O jumătate de oră de mers pe jos. La spital, medicul are grijă de Gabi, dar ii tratează ca și cum ar fi oameni fără adăpost fapt care mă supără. Doctorul îmi spune să nu-mi pierd timpul cu ei. El m-a văzut că eu eram îmbrăcata bine în timp ce ei erau murdari și a înțeles că nu sunt de acolo. Lacrimile coboară pe fața mea, sunt plină de furie și ură față de doctor. Cum îndrăznește el? Știu cine sunt ei. Ei au fost prietenii mei când aveam nevoie de ei, cum să nu fiu prietena lor acum când au nevoie de mine. Andrew mă vede și îmi spune să nu mă deranjez. Toată lumea se comportă ca doctorul ăsta. Nimeni nu vrea să-i ajute pe alții. Este uimit că mi-am amintit de ei și am mers acolo. Îi spun că îmi cer scuze. Aș fi plecat mai devreme dacă aș fi știut, dar nu am făcut-o și acum că sunt acolo vreau să ajut, îi rog să vină cu mine pentru o vreme până când cealaltă parte a țării se reconstruiește și apoi dacă vor ei se poate întoarce acasă. Andrew spune că nu. Trebuie să rămână acolo pentru a sprijini acea parte a țării să se refacă. Îi spun că nu este util pentru moment. Este nevoie de mult timp și Gabi are nevoie de un tratament adecvat. Nu cel pe care l-a primit mai devreme. Când doctorul sosește și le spune că nu pot sta acolo multă vreme, deoarece erau alți oameni care trebuiau să fie adăpostiți și tratați, Andrew decide să mă urmeze pentru o vreme. Așa că vin să trăiască cu mine un timp. Am aranjat o cameră specială pentru ei cu toate facilitățile și Andrew găsește un loc de muncă ca contabil în timp ce Gabi primește tratament, si incetul cu incetul isi revine.
După ceva timp, Andrew găsește o pista despre soția și fiica sa, dar reușește să isi ia înapoi doar fiica, soția lui este ucisă într-o altercație. Andrew se intoarce cu fetita. Viata isi recapata drumul linistit. Andrew se căsătorește cu mine și avem o altă fiică. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu