joi, 24 mai 2018

15.05. 2017 vis


15.05. 2017 vis

Am visat ceva foarte ciudat ... am visat ca eram cu un baiat undeva la tara, intr-un fel de hambar cu fan pt animale si incerca sa vorbeasca cu mine si initial nu am vrut. Apoi am ajuns undeva la un subsol, ascultam pe cineva vorbind. La inceput eram liberi, puteam intra si iesi din subsol de cate ori vroiam, apoi eram ca la inchisoare inchisi ... nu aveam voie sa iesim. A trecut ceva timp in captivitate. Ne-am revazut mai in varsta, eu imi facusem prietene, pe care le-am recunoscut a fi colegele de facultate din ziua de azi si am realizat ca tineam la el pentru ca ma asteptase. Am hotarat sa evadam toti si sa ne aruncam dupa o stanca. El s-a aruncat primul si nu l-am mai vazut. Eu m-am intors si am facut treaba asta de cateva ori, cred ca sa ii iau pe cei din urma ... acum stau si ma intreb cine era baiatul acela si ce s-a intamplat cu el? Unde este acum? Era o viata trecuta? Sau pur si simplu fricile mele una dupa alta, de exemplu frica de relatie, de a fi in public la subsol, frica de a fi inchis, de a avea prieteni sau de prieteni in general, de te sacrifica pentru prieteni? Oare el s-a incarnat in viata asta? Oare am mai fost impreuna in viata respectiva? Am reusit sa scapam?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu