sâmbătă, 26 septembrie 2009

Al naibii de funny

Mda, viata e a naibii de funny. Indiferent ce ai spune, indiferent ce ai face nu poti obliga o persoana sa tina la tine. Mi-a trantit pe mess ca citam: fug si eu la somn, dupa X sa ii tin de urat sau sa nu ii fie urat. Dar la mine s-a gandit cineva ca imi e urat? La mine s-a gandit cineva ca uneori ma simt singura si ca ma sufoca singuratatea si durerea? Foarte funny... dar nu o face nimeni. In schimb pt X si Y da, vai saraca e suparata, vai cat sufera. Si eu intreb? Eu nu sufar? Eu nu vars lacrimi? Si cui ii pasa? Cine ma intreaba de ce plangi? Pot sa fac ceva pt tine? Daca nu o cer si o ascund nu inseamna ca nu vreau si eu sa isi faca cineva griji pt mine. Sa fie cineva acolo sa isi faca griji, sa se gandeasca la mine, ca sunt singura, ca ma doare, un cuvant, o vorba, o fapta... Dar cine sa isi dea seama de asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu