miercuri, 22 iulie 2009

Te iubesc

Te iubesc cand te vad langa mine
Si as vrea sa ramai aici in fiecare zi.
Te iubesc pentru ca esti ceea esti
Si nu esti un altul,
Te iubesc pentru felul in care ma faci sa ma simt
Cand sunt cu tine,
Iubesc ceea ce-mi impartasesti,
Ceea ce-mi ascunzi,
Iubesc cuvintele tale, si tacerea ta,
Iubesc intrebarile tale, raspunsurile tale la intrebarile mele,
Te iubesc in clipele tale de indoiala si certitudine,
Te iubesc... E atat de simplu
Iubesc amentirile tale, zambetele tale, durerea ta,
Iubesc cosmarurile tale, fragilitatea ta,
Te iubesc cand esti vesel, te iubesc cand esti manios,
Oricum ai fi si orice ce ai face
Esti ceea ce iubesc
Si daca as putea sa nu te iubesc,
Stiu ca oricum te-as iubi inca la fel!
Te iubesc cand ma ranesti,
Te iubesc cand ma alini,
Iubesc trupul tau si sufletul tau,
Si fiecare clipa petrecuta impreuna
Si fiecare rana din sufletul meu
Pe care mi-ai adus-o
Te iubesc si sunt mandra ca te iubesc
Pentru ca m-am nascut ca sa te iubesc!...

parca tot mai bine ma exprim in versuri :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu